Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#8355 Szybkie
Start: | 18.10.15 00:03 |
Koniec: | 18.10.15 03:03 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8354 Szybkie
Start: | 17.10.15 21:30 |
Koniec: | 18.10.15 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 66p Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8353 Szybkie
Start: | 17.10.15 18:00 |
Koniec: | 17.10.15 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 66p Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8352 Szybkie
Start: | 17.10.15 15:00 |
Koniec: | 17.10.15 17:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 2,165p Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8351 Szybkie
Start: | 17.10.15 12:00 |
Koniec: | 17.10.15 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 2,604 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.478 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8350 Szybkie
Start: | 17.10.15 09:30 |
Koniec: | 17.10.15 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut.Wioska startowa: 10,702pChłopi: NieŁucznicy: Nie.Rycerz: Tak, bez przedmiotów.Kościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1.Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.Technologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety 9 wiosek na gracza eko x 4 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8348 Szybkie
Start: | 17.10.15 06:09 |
Koniec: | 17.10.15 09:09 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8347 Szybkie
Start: | 17.10.15 03:06 |
Koniec: | 17.10.15 06:06 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | --- |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8346 Szybkie
Start: | 16.10.15 23:00 |
Koniec: | 17.10.15 03:03 |
Opis: | Ochrona trwa: 60 minut. Wioska startowa: 66p Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 5. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 10-50 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8345 Szybkie
Start: | 14.10.15 22:30 |
Koniec: | 16.10.15 22:30 |
Opis: | Dobij do 1mln punktów i zgarnij darmowe KP! Ochrona trwa: 120 minutChłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.Technologia: 1-3.Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie: 25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: MonetyIlość wiosek barbarzyńskich na gracza: 30 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 150pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |