Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7680 Szybkie CAT
Start: | 11.06.15 09:30 |
Koniec: | 11.06.15 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 4% Maksymalny zasięg szlachcica: 25. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: 600 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia agresorów 30pp |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7678 Szybkie
Start: | 11.06.15 07:00 |
Koniec: | 11.06.15 09:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7677 Szybkie
Start: | 10.06.15 22:30 |
Koniec: | 11.06.15 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7676 Trening Reprezentacji
#7675 Szybkie
Start: | 10.06.15 16:30 |
Koniec: | 10.06.15 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 0-0. Reguła zagrody: 300 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7674 Szybkie
Start: | 10.06.15 10:00 |
Koniec: | 10.06.15 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia agresorów 50pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7682 Szybkie
Start: | 10.06.15 07:00 |
Koniec: | 10.06.15 09:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7673 Szybkie
Start: | 09.06.15 22:30 |
Koniec: | 10.06.15 02:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7672 Szybkie
Start: | 09.06.15 19:30 |
Koniec: | 09.06.15 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Tak. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Paczki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7671 Szybkie
Start: | 09.06.15 16:30 |
Koniec: | 09.06.15 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Tak. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 900 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |