Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7576 Szybkie
Start: | 19.05.15 13:30 |
Koniec: | 19.05.15 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7575 Szybkie
Start: | 19.05.15 09:00 |
Koniec: | 19.05.15 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7573 Szybkie
Start: | 18.05.15 22:30 |
Koniec: | 19.05.15 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7569 Trening Reprezentacji
Start: | 18.05.15 19:00 |
Koniec: | 18.05.15 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 63 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 10. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7572 Szybkie
Start: | 18.05.15 15:00 |
Koniec: | 18.05.15 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7571 Szybkie
Start: | 18.05.15 13:30 |
Koniec: | 18.05.15 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 20. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 300. Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7570 Szybkie
Start: | 18.05.15 09:00 |
Koniec: | 18.05.15 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 23 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7568 Szybkie
Start: | 17.05.15 22:30 |
Koniec: | 18.05.15 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30 pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7567 Szybkie
Start: | 17.05.15 19:30 |
Koniec: | 17.05.15 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7566 Szybkie
Start: | 17.05.15 16:00 |
Koniec: | 17.05.15 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 20. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |