Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1371] >1373< [1375] ... [1867]

#5253 Szybkie

Start: 25.11.13 06:00
Koniec: 25.11.13 09:00
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5252 Szybkie

    Start: 25.11.13 00:30
    Koniec: 25.11.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5251 Szybkie

    Start: 24.11.13 20:30
    Koniec: 24.11.13 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5250 Szybkie

    Start: 24.11.13 18:30
    Koniec: 24.11.13 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5249 Szybkie

    Start: 24.11.13 15:00
    Koniec: 24.11.13 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:589 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5248 Szybkie

    Start: 24.11.13 09:30
    Koniec: 24.11.13 14:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5247 Szybkie

    Start: 24.11.13 06:00
    Koniec: 24.11.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5246 Szybkie

    Start: 24.11.13 00:15
    Koniec: 24.11.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi:Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:5 osób
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5245 Szybkie

    Start: 23.11.13 21:30
    Koniec: 23.11.13 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:10 osób
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5244 Szybkie

    Start: 23.11.13 19:00
    Koniec: 23.11.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)