Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1375] >1377< [1379] ... [1867]

#5212 Szybkie

Start: 17.11.13 21:30
Koniec: 17.11.13 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3737 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5211 Szybkie

    Start: 17.11.13 18:00
    Koniec: 17.11.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5210 Szybkie

    Start: 17.11.13 14:30
    Koniec: 17.11.13 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: DL najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5209 Szybkie

    Start: 17.11.13 10:15
    Koniec: 17.11.13 14:15
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5208 Szybkie

    Start: 17.11.13 06:00
    Koniec: 17.11.13 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3641 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5207 Szybkie

    Start: 17.11.13 00:30
    Koniec: 17.11.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Tak.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5206 Szybkie

    Start: 16.11.13 20:30
    Koniec: 16.11.13 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3641 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5205 Szybkie

    Start: 16.11.13 15:00
    Koniec: 16.11.13 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5204 Szybkie

    Start: 16.11.13 09:30
    Koniec: 16.11.13 14:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5203 Szybkie

    Start: 16.11.13 06:00
    Koniec: 16.11.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:25-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)