Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1391] >1393< [1395] ... [1867]

#5050 Szybkie

Start: 15.10.13 18:00
Koniec: 15.10.13 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:10 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5049 Szybkie

    Start: 15.10.13 14:30
    Koniec: 15.10.13 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5048 Szybkie

    Start: 15.10.13 10:00
    Koniec: 15.10.13 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5047 Szybkie

    Start: 15.10.13 06:30
    Koniec: 15.10.13 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów. Cztery wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5046 Szybkie

    Start: 15.10.13 00:01
    Koniec: 15.10.13 06:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5045 Szybkie

    Start: 14.10.13 21:30
    Koniec: 14.10.13 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 600.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5044 Szybkie

    Start: 14.10.13 19:00
    Koniec: 14.10.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5043 Szybkie

    Start: 14.10.13 10:30
    Koniec: 14.10.13 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5042 Szybkie

    Start: 14.10.13 07:00
    Koniec: 14.10.13 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5041 Szybkie

    Start: 13.10.13 23:30
    Koniec: 14.10.13 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widza wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)