Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1398] >1400< [1402] ... [1867]

#4980 Szybkie

Start: 01.10.13 17:00
Koniec: 01.10.13 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów. Trzy wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4979 Szybkie

    Start: 01.10.13 14:00
    Koniec: 01.10.13 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4978 Szybkie

    Start: 01.10.13 10:00
    Koniec: 01.10.13 13:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4977 Szybkie

    Start: 01.10.13 06:30
    Koniec: 01.10.13 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4976 Szybkie

    Start: 01.10.13 00:01
    Koniec: 01.10.13 06:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4975 Szybkie

    Start: 30.09.13 19:00
    Koniec: 30.09.13 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4974 Szybkie

    Start: 30.09.13 10:00
    Koniec: 30.09.13 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4973 Szybkie

    Start: 30.09.13 06:30
    Koniec: 30.09.13 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4972 Szybkie

    Start: 30.09.13 01:00
    Koniec: 30.09.13 06:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4971 Szybkie

    Start: 29.09.13 22:00
    Koniec: 30.09.13 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie.
  • Kościół:Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)