Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1474] >1476< [1478] ... [1867]

#4209 Szybkie

Start: 10.05.13 09:30
Koniec: 10.05.13 13:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4208 Szybkie

    Start: 10.05.13 06:00
    Koniec: 10.05.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4207 Szybkie

    Start: 10.05.13 00:30
    Koniec: 10.05.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4206 Szybkie

    Start: 09.05.13 21:00
    Koniec: 09.05.13 23:59
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4205 Runda typu Cat

    Start: 09.05.13 19:30
    Koniec: 09.05.13 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa:11.618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1
  • Szlachcic zbija poparcie: 0.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4204 Szybkie

    Start: 09.05.13 17:00
    Koniec: 09.05.13 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4203 Szybkie

    Start: 09.05.13 10:30
    Koniec: 09.05.13 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4202 Szybkie

    Start: 09.05.13 08:00
    Koniec: 09.05.13 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4201 Szybkie

    Start: 09.05.13 05:30
    Koniec: 09.05.13 07:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4200 Szybkie

    Start: 08.05.13 23:30
    Koniec: 09.05.13 05:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)