Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1494] >1496< [1498] ... [1867]

#4007 Szybkie

Start: 04.04.13 23:30
Koniec: 05.04.13 01:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4006 Szybkie

    Start: 04.04.13 18:00
    Koniec: 04.04.13 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4005 Szybkie

    Start: 04.04.13 11:30
    Koniec: 04.04.13 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4004 Szybkie

    Start: 04.04.13 09:00
    Koniec: 04.04.13 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4003 Szybkie

    Start: 04.04.13 06:30
    Koniec: 04.04.13 08:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4002 Szybkie

    Start: 04.04.13 01:00
    Koniec: 04.04.13 06:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu:6 osób
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4001 Szybkie

    Start: 03.04.13 22:00
    Koniec: 04.04.13 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa ????
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4000 Szybkie

    Start: 03.04.13 09:30
    Koniec: 03.04.13 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 100pp Najlepszego agresora 100pp. Najlepszego plemienia 100pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3999 Szybkie

    Start: 03.04.13 06:00
    Koniec: 03.04.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3998 Szybkie

    Start: 03.04.13 00:01
    Koniec: 03.04.13 05:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)