Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1498] >1500< [1502] ... [1867]

#3966 Szybkie

Start: 28.03.13 19:30
Koniec: 28.03.13 20:30
Opis:
  • Ochrona trwa: Brak
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3965 Szybkie

    Start: 28.03.13 09:00
    Koniec: 28.03.13 19:00
    Opis: Runda testowa, należy spodziewać się problemów, ale zapraszamy do gry mimo wszystko :).
    • Ochrona trwa: 30 minut.
    • Chłopi: Nie.
    • Rycerz: Tak
    • Kościół: Nie.
    • Ilość Graczy w plemieniu: 15.
    • Technologia: Prosta.
    • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    • Handel: Tylko oferty.
    • Szlachta: Monety.
    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3964 Szybkie

    Start: 27.03.13 14:10
    Koniec: 27.03.13 22:00
    Opis: Runda testowa, należy spodziewać się problemów, ale zapraszamy do gry mimo wszystko :).
    • Ochrona trwa: 30 minut.
    • Chłopi: Nie.
    • Rycerz: Nie.
    • Kościół: Nie.
    • Ilość Graczy w plemieniu: 10.
    • Technologia: Prosta.
    • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    • Handel: Tylko oferty.
    • Szlachta: Monety.
    Warunki zwycięstwa: Runda testowa
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3963 Test

    Start: 26.03.13 14:00
    Koniec: 27.03.13 14:00
    Opis: Runda testowa, należy spodziewać się problemów, ale zapraszamy do gry mimo wszystko :).
    • Ochrona trwa: 30 minut.
    • Chłopi: Nie.
    • Rycerz: Nie.
    • Kościół: Nie.
    • Ilość Graczy w plemieniu: 50.
    • Technologia: Prosta.
    • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
    • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
    • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
    • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
    • Handel: Tylko oferty.
    • Szlachta: Monety.
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3960 Szybkie

    Start: 23.03.13 18:00
    Koniec: 23.03.13 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3959 Szybkie

    Start: 23.03.13 15:30
    Koniec: 23.03.13 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.Dwie wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3958 Szybkie

    Start: 23.03.13 09:00
    Koniec: 23.03.13 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3957 Szybkie

    Start: 23.03.13 03:30
    Koniec: 23.03.13 08:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3956 Szybkie

    Start: 22.03.13 21:00
    Koniec: 23.03.13 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3955 Szybkie

    Start: 22.03.13 16:00
    Koniec: 22.03.13 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa:97 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu;1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)