Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#17590 Szybkie classic
Start: | 20.02.22 12:00 |
Koniec: | 20.02.22 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 40 minut. Wioska startowa: Ratusz/Spichlerz/Zagroda na poziomie 30 Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 40. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17589 Szybkie classic
Start: | 20.02.22 08:00 |
Koniec: | 20.02.22 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Wioska startowa: Ratusz na poziomie 10 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 7 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17588 Szybkie classic
Start: | 19.02.22 20:00 |
Koniec: | 19.02.22 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak z manuskryptamiKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17587 Szybkie classic
Start: | 19.02.22 16:00 |
Koniec: | 19.02.22 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 50.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17586 Szybkie classic long
Start: | 16.02.22 08:00 |
Koniec: | 19.02.22 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Ratusz 20, eko 25, zagroda 25, spichlerz 20Odznaczenia są aktywne na tej rundzie Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 25 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak z manuskryptami Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 80. Szlachcic zbija poparcie: 20-30 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak, do 18.02 godzin wieczornych Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu Tryb śpiący: Tak, od 4 do 8h. Min. czas bez snu 8h, maks. 12h Bonus nocny: 00:00 - 06:00 Zastępstwo: włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla plemienia top1: 30ppDla gracza top1: 100ppDla gracza top2: 80ppDla gracza top3: 60ppDla gracza top4: 40ppDla gracza top5: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 280 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17585 Szybkie classic
Start: | 15.02.22 20:00 |
Koniec: | 16.02.22 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,25Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak z manuskryptamiKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17584 Szybkie classic
Start: | 15.02.22 16:00 |
Koniec: | 15.02.22 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: 1070Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17583 Szybkie classic
Start: | 15.02.22 12:00 |
Koniec: | 15.02.22 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 7Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 50.Szlachcic zbija poparcie :20-40Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Paczki |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17582 Szybkie classic
Start: | 15.02.22 08:00 |
Koniec: | 15.02.22 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 25-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17581 Szybkie classic
Start: | 14.02.22 20:00 |
Koniec: | 14.02.22 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Wioska startowa: Ratusz na poziomie 10 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 7 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak z manuskryptami Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |