Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1556] >1558< [1560] ... [1867]

#3369 Szybkie

Start: 03.12.12 21:00
Koniec: 04.12.12 01:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3368 Szybkie

    Start: 03.12.12 18:30
    Koniec: 03.12.12 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 2138 8punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3367 Szybkie

    Start: 03.12.12 11:00
    Koniec: 03.12.12 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 66 8punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3366 Szybkie

    Start: 03.12.12 07:30
    Koniec: 03.12.12 10:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 2138punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3365 Szybkie

    Start: 03.12.12 02:00
    Koniec: 03.12.12 07:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3364 Szybkie

    Start: 02.12.12 22:30
    Koniec: 03.12.12 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3363 Szybkie

    Start: 02.12.12 20:00
    Koniec: 02.12.12 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.Trzy wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3362 Szybkie

    Start: 02.12.12 16:00
    Koniec: 02.12.12 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 7785 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3361 Szybkie

    Start: 02.12.12 10:30
    Koniec: 02.12.12 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: 2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #3360 Szybkie

    Start: 02.12.12 06:00
    Koniec: 02.12.12 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 10.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)