Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#17550 Szybkie classic
Start: | 07.02.22 08:00 |
Koniec: | 07.02.22 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17549 Szybkie classic
Start: | 06.02.22 20:00 |
Koniec: | 06.02.22 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 10 + huta/tartak/Cegielnia poziom 20Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 40.Szlachcic zbija poparcie :24-35Reguła zagrody: 450Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NieWioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17548 Szybkie classic
Start: | 06.02.22 16:00 |
Koniec: | 06.02.22 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17547 Szybkie classic
Start: | 06.02.22 12:00 |
Koniec: | 06.02.22 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17546 Szybkie classic
Start: | 06.02.22 08:00 |
Koniec: | 06.02.22 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak z manuskryptamiKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 50Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17545 Szybkie classic one day
Start: | 05.02.22 12:00 |
Koniec: | 06.02.22 01:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 35 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Wioski:3 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 40. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 850 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 100ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17544 Szybkie classic
Start: | 05.02.22 08:00 |
Koniec: | 05.02.22 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakWioski barbarzyńskie rozwijają się do 5024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17543 Szybkie classic
Start: | 04.02.22 20:00 |
Koniec: | 04.02.22 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: 700Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17542 Szybkie classic
Start: | 04.02.22 16:00 |
Koniec: | 04.02.22 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 15Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: Tak.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 40.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: 1500Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: NieSzlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#17541 Szybkie classic
Start: | 04.02.22 12:00 |
Koniec: | 04.02.22 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 10Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |