Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1696] >1698< [1700] ... [1867]

#1890 Szybkie

Start: 03.03.12 21:00
Koniec: 04.03.12 01:30
Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:200.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:200
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1889 Szybkie

    Start: 03.03.12 12:00
    Koniec: 03.03.12 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1888 Szybkie

    Start: 03.03.12 08:00
    Koniec: 03.03.12 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa: 500 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1887 Speed

    Start: 02.03.12 18:00
    Koniec: 02.03.12 22:00
    Opis:
  • Increased starting build: Level 6 Timber camp, Level 6 Clay pit, Level 6 Iron mine.
  • 25 minutes beginner protection.
  • No paladin
  • No archers.
  • Simple tech smithy.
  • Coin academy.
  • 20-member tribe limit. No attacking tribemates. No leaving tribe. No outside support.
  • Ability to choose starting direction.
  • Militia active to maximum 2 villages. Duration 1.0 hours.
  • Limit graczy: 50
    Warunki zwycięstwa: Sparing Reprezentacji.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1886 Szybkie

    Start: 02.03.12 09:00
    Koniec: 02.03.12 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1885 Szybkie

    Start: 01.03.12 18:00
    Koniec: 01.03.12 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:50-100.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1883 Szybkie

    Start: 01.03.12 12:30
    Koniec: 01.03.12 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 500 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1882 Szybkie

    Start: 01.03.12 07:00
    Koniec: 01.03.12 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35.
  • Reguła zagrody:
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1880 Szybkie

    Start: 27.02.12 10:00
    Koniec: 29.02.12 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 120 minut.
  • Wioska startowa: 653 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 100pp
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1879 Szybkie

    Start: 26.02.12 18:20
    Koniec: 26.02.12 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 653 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)