Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1719] >1721< [1723] ... [1867]

#1631 Szybkie

Start: 25.11.11 21:00
Koniec: 26.11.11 02:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1630 Szybkie

    Start: 25.11.11 12:00
    Koniec: 25.11.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską..
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 100pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1629 Szybkie

    Start: 25.11.11 07:00
    Koniec: 25.11.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 300.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1628 Szybkie

    Start: 24.11.11 19:00
    Koniec: 25.11.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 100pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1627 Szybkie

    Start: 24.11.11 11:30
    Koniec: 24.11.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1626 Szybkie

    Start: 24.11.11 08:00
    Koniec: 24.11.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: Maksymalny poziom.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1625 Szybkie

    Start: 22.11.11 09:00
    Koniec: 23.11.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 150.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 100pp.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1624 Szybkie

    Start: 21.11.11 20:10
    Koniec: 22.11.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: surowce poziom 30.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tania szlachta
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1623 Szybkie

    Start: 21.11.11 13:00
    Koniec: 21.11.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1622 Szybkie

    Start: 21.11.11 08:00
    Koniec: 21.11.11 12:55
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: .
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)