Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#1194 Szybkie
Start: | 02.06.11 08:15 |
Koniec: | 02.06.11 14:15 |
Opis: | Ochrona trwa: 45 minut. Wioska startowa :36 punktów Chłopi: Tak Rycerz: Tak Kościół: Tak Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1193 Szybkie
Start: | 01.06.11 23:00 |
Koniec: | 02.06.11 03:00 |
Opis: | Ochrona Brak. Wioska startowa :Surowce poziom 30. Chłopi: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1192 Szybkie
Start: | 01.06.11 11:00 |
Koniec: | 01.06.11 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 45 minut. Wioska startowa :26 punktów Chłopi: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki. Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1191 Szybkie
Start: | 31.05.11 17:00 |
Koniec: | 31.05.11 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa :Glina,żelazo,drewno Poziom 30. Chłopi: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzi wszystko . Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Tania szlachta |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1190 Szybkie
Start: | 31.05.11 12:00 |
Koniec: | 31.05.11 15:15 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa : 36 punktów Rycerz: Nie Kościół: Tak Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: Prosta . Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki . Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1188 Szybkie
Start: | 31.05.11 07:00 |
Koniec: | 31.05.11 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa :Glina,żelazo,drewno Poziom 30. Stajnia,koszary,ratusz poziom 5 Chłopi: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzą wszystko . Maksymalny zasięg szlachcica:1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: 50 Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Tania szlachta |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1187 Szybkie
Start: | 30.05.11 23:30 |
Koniec: | 31.05.11 02:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa :Glina,żelazo,drewno Poziom 30. Stajnia,koszary,ratusz poziom 10 Chłopi: Tak Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzą wszystko . Maksymalny zasięg szlachcica: 150. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: 5 Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Tania szlachta |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1186 Szybkie
Start: | 30.05.11 18:00 |
Koniec: | 30.05.11 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa :Wioska glina,żelazo,drewno poziom rozbudowy 30. Chłopi: Nie Rycerz: Tak Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób. Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki. . Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: 20. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1185 Szybkie
Start: | 30.05.11 09:00 |
Koniec: | 30.05.11 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa :Wioska startowa surowce,stajnia.koszary poziom 10. Chłopi: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzą wszystko . Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.2 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#1184 Szybkie
Start: | 29.05.11 19:15 |
Koniec: | 29.05.11 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa :stajnia i koszary poziom 15 Chłopi: Nie Rycerz: Tak Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak Technologia: 1-3 . Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki . Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35 Reguła zagrody: Brak. Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |