Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1765] >1767< [1769] ... [1867]

#1142 Szybkie

Start: 12.05.11 08:00
Koniec: 12.05.11 11:00
Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa Żelazo,glina,drewno 10 poziom.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1141 Szybkie

    Start: 10.05.11 09:00
    Koniec: 11.05.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:180 minut.
  • Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 230
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1140 Szybkie

    Start: 09.05.11 20:10
    Koniec: 10.05.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa koszary poziom 15. Stajnia 10.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:1-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1139 Szybkie

    Start: 09.05.11 13:05
    Koniec: 09.05.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa :Surowce poziom 15.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1138 Szybkie

    Start: 09.05.11 08:00
    Koniec: 09.05.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa 30 minut.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowca Widzi tylko jednostki
  • Rycerz Brak
  • Kościół Brak
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1136 Szybkie

    Start: 08.05.11 17:00
    Koniec: 08.05.11 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1135 Szybkie

    Start: 08.05.11 11:00
    Koniec: 08.05.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1134 Szybkie

    Start: 07.05.11 17:30
    Koniec: 08.05.11 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1133 Szybkie

    Start: 07.05.11 11:00
    Koniec: 07.05.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi

    #1131 Szybkie

    Start: 07.05.11 07:00
    Koniec: 07.05.11 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: Surowce poziom 8.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)