Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1777] >1779< [1781] ... [1867]

#1012 Szybkie

Start: 19.03.11 07:00
Koniec: 19.03.11 12:00
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 3000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 50pp.
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1011 Szybkie

    Start: 18.03.11 21:50
    Koniec: 19.03.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki w wiosce.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Tak 100.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1010 Szybkie

    Start: 18.03.11 12:00
    Koniec: 18.03.11 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp nagrody.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1009 Szybkie

    Start: 18.03.11 07:00
    Koniec: 18.03.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 50pp nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1008 Szybkie

    Start: 17.03.11 19:00
    Koniec: 17.03.11 23:59
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 50pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1007 Szybkie

    Start: 17.03.11 11:30
    Koniec: 17.03.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: .
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1006 Szybkie

    Start: 17.03.11 08:00
    Koniec: 17.03.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:3 minuty.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosty.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1004 Szybkie

    Start: 15.03.11 09:00
    Koniec: 16.03.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Prosty.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1003 Szybkie

    Start: 14.03.11 20:10
    Koniec: 15.03.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów..
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica 250.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-50.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1002 Szybkie

    Start: 14.03.11 13:05
    Koniec: 14.03.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)