Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#16120 Szybkie classic
Start: | 02.01.21 08:00 |
Koniec: | 02.01.21 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: Poziom 11 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 0Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16119 Szybkie classic
Start: | 01.01.21 20:00 |
Koniec: | 01.01.21 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Ratusz/Spichlerz/Zagroda na poziomie 30 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16118 Szybkie classic
Start: | 01.01.21 16:00 |
Koniec: | 01.01.21 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 10Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: TakAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NieWioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16117 Szybkie classic
Start: | 01.01.21 12:00 |
Koniec: | 01.01.21 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: Tak.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 40.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: 2000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: NieSzlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16116 Szybkie classic
Start: | 01.01.21 08:00 |
Koniec: | 01.01.21 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 40 minut Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16115 Szybkie classic
Start: | 31.12.20 20:00 |
Koniec: | 31.12.20 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prostaZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-40Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16114 Szybkie classic
Start: | 31.12.20 16:00 |
Koniec: | 31.12.20 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16113 Szybkie classic
Start: | 31.12.20 12:00 |
Koniec: | 31.12.20 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16112 Szybkie wysyp barbarek
Start: | 31.12.20 07:00 |
Koniec: | 31.12.20 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Wioski:3 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 8 Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak z manuskryptami Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-100 Reguła zagrody: 1550 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#16111 Szybkie EXTREME
Start: | 31.12.20 00:30 |
Koniec: | 31.12.20 02:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 11 (3 wioski)Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 0%Maksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 300Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 70 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |