Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [401] >403< [405] ... [1867]

#15090 Szybkie classic

Start: 09.04.20 16:00
Koniec: 09.04.20 19:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15089 Szybkie classic

    Start: 09.04.20 12:00
    Koniec: 09.04.20 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15088 Szybkie classic

    Start: 09.04.20 08:00
    Koniec: 09.04.20 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15087 Szybkie classic

    Start: 08.04.20 20:00
    Koniec: 08.04.20 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2,25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15086 Szybkie classic

    Start: 08.04.20 16:00
    Koniec: 08.04.20 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na poziomie 25 + huta/tartak/Cegielnia poziom 15
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: 1600
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.85
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15085 Szybkie classic

    Start: 08.04.20 12:00
    Koniec: 08.04.20 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 3
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15084 Szybkie classic

    Start: 08.04.20 08:00
    Koniec: 08.04.20 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 25 minut
  • Wioska startowa: Poziom 12 Wioski: 2
  • Produkcja surowców: 4x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15083 Szybkie classic

    Start: 08.04.20 00:00
    Koniec: 08.04.20 03:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x6
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 28
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15082 Szybkie classic

    Start: 07.04.20 20:00
    Koniec: 07.04.20 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Spichlerz / Zagroda: 30 poziom
  • Produkcja surowców: 6x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #15081 Szybkie classic

    Start: 07.04.20 16:00
    Koniec: 07.04.20 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 6
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)