Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#14811 Szybkie night
Start: | 25.01.20 03:30 |
Koniec: | 25.01.20 06:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minutWioska startowa: Tartak / Cegielnia / Huta na 30. poziomieProdukcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 7Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14810 Szybkie night
Start: | 25.01.20 00:00 |
Koniec: | 25.01.20 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minutWioska startowa: Ratusz na 30. poziomieProdukcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14809 Szybkie classic
Start: | 24.01.20 20:00 |
Koniec: | 24.01.20 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14808 Szybkie classic
Start: | 24.01.20 16:00 |
Koniec: | 24.01.20 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14807 Szybkie classic
Start: | 24.01.20 12:00 |
Koniec: | 24.01.20 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Tartak/Huta/Cegielnia na poziomie 30 Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14806 Szybkie classic
Start: | 24.01.20 08:00 |
Koniec: | 24.01.20 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Ratusz na 20 poziomie Produkcja surowców: x1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14805 Szybkie classic long
Start: | 20.01.20 14:00 |
Koniec: | 23.01.20 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 90 minut. Wioska startowa: Poziom 6 Odznaczenia są aktywne na tej rundzie Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak, do godziny około 20 pierwszego dnia rozgrywki Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Szlachta: Monety Bonus nocny: 01:00 - 06:00 Zastępstwo: włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla gracza top1: 100ppDla gracza top2: 50ppDla gracza top3: 40ppDla gracza top4: 30ppDla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 250 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14804 Szybkie classic
Start: | 20.01.20 10:00 |
Koniec: | 20.01.20 13:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 8Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14803 Szybkie EXTREME
Start: | 20.01.20 08:00 |
Koniec: | 20.01.20 09:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 11 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: 1-3Zwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich: TakWioski barbarzyńskie rozwijają się do: 200 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14802 Szybkie night
Start: | 20.01.20 00:00 |
Koniec: | 20.01.20 03:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: NieKościół: Tak.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 40.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |