Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#14670 Szybkie build
Start: | 19.12.19 15:30 |
Koniec: | 19.12.19 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Podstawowa + eko 4/3/2 Produkcja surowców: x1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 10. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, x10 standardowej ceny |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla gracza znajdującego się na pozycji top 1: 40ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14669 Szybkie classic
Start: | 19.12.19 12:00 |
Koniec: | 19.12.19 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14668 Szybkie wysyp barbarek
Start: | 19.12.19 08:00 |
Koniec: | 19.12.19 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 8 Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 100-100 Reguła zagrody: 550 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14667 Szybkie classic
Start: | 18.12.19 22:00 |
Koniec: | 19.12.19 01:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14666 Szybkie EXTREME
Start: | 18.12.19 20:00 |
Koniec: | 18.12.19 21:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 9 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14665 Szybkie classic
Start: | 18.12.19 16:30 |
Koniec: | 18.12.19 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14664 Szybkie freak
Start: | 18.12.19 12:00 |
Koniec: | 18.12.19 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: bardzo rozbudowanaProdukcja surowców: x1Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie : 20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1024punktówSzlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14663 Szybkie classic
Start: | 18.12.19 08:59 |
Koniec: | 18.12.19 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minutWioska startowa: Ratusz na 30. poziomieProdukcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie: 20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14662 Szybkie classic
Start: | 17.12.19 20:30 |
Koniec: | 18.12.19 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x1,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 2000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#14661 Szybkie bash
Start: | 17.12.19 17:00 |
Koniec: | 17.12.19 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Wioski: 2 Produkcja surowców: x 2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: 170 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |