Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [463] >465< [467] ... [1867]

#14470 Szybkie classic

Start: 02.11.19 20:30
Koniec: 02.11.19 22:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 6
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top 1: 20pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14469 Szybkie Turniej SP Etap III

    Start: 02.11.19 18:00
    Koniec: 02.11.19 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 6
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 50.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 4
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top 1: 20pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14468 Szybkie EXTREME

    Start: 02.11.19 15:30
    Koniec: 02.11.19 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla gracza top 1: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14467 Szybkie classic

    Start: 02.11.19 12:00
    Koniec: 02.11.19 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 40 minut
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla top 1: 40pp
    Dla top 2: 30pp
    Dla top 3: 20pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14466 Szybkie classic

    Start: 02.11.19 08:00
    Koniec: 02.11.19 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2,25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: 550
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla top 1: 40pp
    Dla top 2: 30pp
    Dla top 3: 20pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14465 Szybkie classic

    Start: 01.11.19 20:00
    Koniec: 01.11.19 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14464 Szybkie classic one day

    Start: 01.11.19 08:00
    Koniec: 01.11.19 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0 Wioski:2
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 850 punktów
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14463 Szybkie one snob

    Start: 31.10.19 20:00
    Koniec: 31.10.19 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 25 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 11
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-40
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Koszt wybicia monety: x7
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14462 Szybkie classic

    Start: 31.10.19 16:00
    Koniec: 31.10.19 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut
  • Wioska startowa: Poziom 3
  • Produkcja surowców: x3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #14461 Szybkie classic

    Start: 31.10.19 12:00
    Koniec: 31.10.19 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Ratusz/Spichlerz/Zagroda na poziomie 30
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)