Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#12810 Szybkie classic
Start: | 18.07.18 20:30 |
Koniec: | 18.07.18 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12809 Szybkie classic long
Start: | 15.07.18 10:00 |
Koniec: | 18.07.18 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Ratusz 20, eko 17, zagroda 15, spichlerz 20Odznaczenia są aktywne na tej rundzie Produkcja surowców: x6 Wioski barbarzyńskie na gracza: 30 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 150. Szlachcic zbija poparcie: 20-30 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak, do 17.07 godzin wieczornych Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak Szlachta: Monety, 50% podstawowego kosztu Tryb śpiący: Tak, od 4 do 8h. Min. czas bez snu 8h, maks. 18h Bonus nocny: 00:00 - 08:00 |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla gracza top1: 50ppDla gracza top2: 40ppDla gracza top3: 30ppDla plemienia top1: 100ppDla plemienia top2: 50ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody.Dodatkowe nagrody od tajemniczego darczyńcy (te nagrody zostaną przyznane automatycznie po zakończeniu rundy):Dla gracza top 1-2: 50ppDla gracza top 3-4: 40ppDla gracza top 5-6: 30ppDla gracza top 7-8: 20pp |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12808 Szybkie EXTREME
Start: | 15.07.18 07:30 |
Koniec: | 15.07.18 09:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12807 Szybkie night
Start: | 15.07.18 00:00 |
Koniec: | 15.07.18 07:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Tartak/Huta/Cegielnia na poziomie 15, Zagroda poziom 30 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-25 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12806 Szybkie classic
Start: | 14.07.18 20:30 |
Koniec: | 14.07.18 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla top1: 40ppDla top2: 30ppDla top3: 20ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12805 Szybkie classic
Start: | 14.07.18 17:00 |
Koniec: | 14.07.18 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: NieTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12804 Szybkie EXTREME
Start: | 14.07.18 15:00 |
Koniec: | 14.07.18 16:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 11 (2 wioski)Produkcja surowców: x6Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 200.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 700Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12803 Szybkie classic
Start: | 14.07.18 11:30 |
Koniec: | 14.07.18 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Ratusz na 20 poziomie Produkcja surowców: x1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12802 Szybkie bash
Start: | 14.07.18 08:00 |
Koniec: | 14.07.18 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Wioski: 2 Produkcja surowców: x 2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: 170 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12801 Szybkie classic
Start: | 13.07.18 20:00 |
Koniec: | 13.07.18 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut Wioska startowa: Ratusz na poziomie 20 + huta/tartak/Cegielnia poziom 30Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :34-35Reguła zagrody: 1900Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NieWioski barbarzyńskie rozwijają się do 1024 punktówPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |