Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#12092 Szybkie classic
Start: | 10.01.18 07:00 |
Koniec: | 10.01.18 09:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x10 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30pp Informacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12091 Szybkie build
Start: | 09.01.18 18:30 |
Koniec: | 09.01.18 21:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Podstawowa + eko 4/3/2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Runda zakończy się po 3h, lub po osiągnięciu 12 154 punktów przez gracza.Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12090 Szybkie Village Wars
Start: | 09.01.18 16:30 |
Koniec: | 09.01.18 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 10 x 5 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Tak. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12089 Szybkie classic
Start: | 09.01.18 13:30 |
Koniec: | 09.01.18 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12088 Szybkie classic
Start: | 09.01.18 08:00 |
Koniec: | 09.01.18 13:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 40ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12087 Szybkie classic
Start: | 09.01.18 06:15 |
Koniec: | 09.01.18 07:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1300 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 15pp Informacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 340 |
Prędkość jednostek: | 0.3 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12086 Szybkie classic
Start: | 08.01.18 18:30 |
Koniec: | 08.01.18 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Tak Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 50ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.6 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12085 Szybkie classic
Start: | 08.01.18 15:00 |
Koniec: | 08.01.18 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1200 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12084 Szybkie classic
Start: | 08.01.18 12:30 |
Koniec: | 08.01.18 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#12083 Szybkie classic
Start: | 08.01.18 08:00 |
Koniec: | 08.01.18 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |