Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#11969 Szybkie classic
Start: | 07.12.17 08:00 |
Koniec: | 07.12.17 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 2000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 800 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11968 Mikołajkowy Turniej
Start: | 06.12.17 19:30 |
Koniec: | 06.12.17 21:30 |
Opis: | Ochrona początkowa: 20min Wioska startowa + eko 16/16/15 Produkcja surowców x1.8 Wiosek barbarzyńskich na gracza: 2 Ilość graczy w plemieniu: 4 Rycerz: Nie Łucznicy: Nie Kościół: Nie Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 250p Szlachta: Monety Niektóre odznaczenia są włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punktacja: Dla najlepszego plemienia: 5 pkt Dla drugiego plemienia: 3 pkt Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt Dla top 4-6: 3 pkt Dla top 7-10: 2 pkt
Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<- |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.25 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11967 Mikołajkowy Turniej
Start: | 06.12.17 17:00 |
Koniec: | 06.12.17 19:00 |
Opis: | Ochrona początkowa: 20min Wioska startowa + eko 15/16/15 + zagroda 32 + spichlerz 15 Produkcja surowców x1.8 Wiosek barbarzyńskich na gracza: 3.5 Ilość graczy w plemieniu: 4 Rycerz: Nie. Łucznicy: Nie. Kościół: Tak. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: nie Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 5000p Szlachta: Monety Niektóre odznaczenia są włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punktacja: Dla najlepszego plemienia: 5 pkt Dla drugiego plemienia: 3 pkt Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt Dla top 4-6: 3 pkt Dla top 7-10: 2 pkt
Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<- |
Prędkość | 320 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11966 Szybkie classic
Start: | 05.12.17 21:30 |
Koniec: | 06.12.17 00:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11965 Mikołajkowy Turniej
Start: | 05.12.17 18:00 |
Koniec: | 05.12.17 21:00 |
Opis: | Ochrona początkowa: 20min Wioska startowa + eko 5/5/4 Produkcja surowców x 1.2 Wiosek barbarzyńskich na gracza: 4 Ilość graczy w plemieniu: 4 Rycerz: Nie Łucznicy: Tak Kościół: Nie Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 400p Szlachta: Monety Niektóre odznaczenia są włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punktacja: Dla najlepszego plemienia: 5 pkt Dla drugiego plemienia: 3 pkt Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt Dla top 4-6: 3 pkt Dla top 7-10: 2 pkt
Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<- |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11964 Szybkie cato bash
Start: | 05.12.17 15:00 |
Koniec: | 05.12.17 17:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia agresorów: 45ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11963 Szybkie build
Start: | 05.12.17 11:30 |
Koniec: | 05.12.17 14:06 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Podstawowa + eko 3/2/1 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Runda zakończy się po 3h, lub po osiągnięciu 12 154 punktów przez gracza.Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11962 Szybkie classic
Start: | 05.12.17 08:00 |
Koniec: | 05.12.17 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11961 Mikołajkowy Turniej
Start: | 04.12.17 18:00 |
Koniec: | 04.12.17 21:00 |
Opis: | Ochrona początkowa: 20min Wioska startowa + eko 3/3/2 Produkcja surowców x1.8 Wiosek barbarzyńskich na gracza: 2 Ilość graczy w plemieniu: 4 Rycerz: Tak, bez przedmiotów Łucznicy: Nie Kościół: Nie Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 400p Szlachta: Monety Niektóre odznaczenia są włączone |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Punktacja: Dla najlepszego plemienia: 5 pkt Dla drugiego plemienia: 3 pkt Dla trzech najlepszych graczy rundy: 4 pkt Dla top 4-6: 3 pkt Dla top 7-10: 2 pkt
Punkty wymienić można 6 grudnia na wygraną! Więcej info ->Tutaj<- |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11960 Szybkie classic
Start: | 03.12.17 22:30 |
Koniec: | 04.12.17 01:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.5 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |