Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#11438 Szybkie classic
Start: | 12.07.17 15:00 |
Koniec: | 12.07.17 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 10 (2 wioski)Produkcja surowców: x6Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 200.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: BrakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11437 Szybkie classic
Start: | 12.07.17 11:30 |
Koniec: | 12.07.17 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: TakIlość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: 1700Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11436 Szybkie classic
Start: | 12.07.17 08:00 |
Koniec: | 12.07.17 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x10 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11435 Szybkie classic
Start: | 11.07.17 20:30 |
Koniec: | 12.07.17 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: 4xWioski barbarzyńskie na gracza: 3Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 4Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11434 Szybkie Fenicjanie vs Freak like Me
Start: | 11.07.17 17:30 |
Koniec: | 11.07.17 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x1,2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 6 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11433 Szybkie classic
Start: | 11.07.17 14:30 |
Koniec: | 11.07.17 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 9 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11432 Szybkie classic
Start: | 11.07.17 11:30 |
Koniec: | 11.07.17 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11431 Szybkie classic
Start: | 11.07.17 08:00 |
Koniec: | 11.07.17 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x2Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11430 Szybkie classic
Start: | 10.07.17 20:30 |
Koniec: | 11.07.17 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x3Wioski barbarzyńskie na gracza: 4Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 4Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :20-35Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#11429 Szybkie Hmm vs Speed
Start: | 10.07.17 17:30 |
Koniec: | 10.07.17 20:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x1,2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 6 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 360 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |