Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10707 Szybkie classic long
Start: | 01.03.17 07:00 |
Koniec: | 03.03.17 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 90 minut Odznaczenia dzienne aktywne Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 2Wioski barbarzyńskie na gracza: 10Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie : 20-35Reguła zagrody: 1400Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000 punktówPodbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak.Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Tryb śpiący aktywny: min: 3h - max: 6h Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppDla najlepszego plemienia: 30ppDla najlepszego agresora: 30ppDla najlepszego obrońcy: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 150 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10706 Szybkie classic
Start: | 28.02.17 23:00 |
Koniec: | 01.03.17 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: 4xWioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10705 Szybkie classic
Start: | 28.02.17 19:30 |
Koniec: | 28.02.17 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla gracza top 1: 60ppDla gracza top 2: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 390 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10704 Szybkie classic
Start: | 28.02.17 15:30 |
Koniec: | 28.02.17 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10703 Szybkie classic
Start: | 28.02.17 12:30 |
Koniec: | 28.02.17 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10702 Szybkie classic
Start: | 28.02.17 08:00 |
Koniec: | 28.02.17 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 3Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 800Podbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10701 Szybkie EXTREME
Start: | 28.02.17 06:00 |
Koniec: | 28.02.17 07:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 12 (2 wioski)Produkcja surowców: x6Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 200.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: BrakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 70 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10700 Szybkie classic
Start: | 27.02.17 23:00 |
Koniec: | 28.02.17 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 4000 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10699 Szybkie classic
Start: | 27.02.17 19:30 |
Koniec: | 27.02.17 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: Poziom 12 Wioski: 4Produkcja surowców: 5xWioski barbarzyńskie na gracza: 3Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, stare przedmiotyKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: brakMaksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie : 100-100Reguła zagrody: brakPodbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10698 Szybkie classic
Start: | 27.02.17 16:30 |
Koniec: | 27.02.17 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: Poziom 11 Wioski: 2Produkcja surowców: 4xWioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: NieIlość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie : 25-35Reguła zagrody: 1500Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |