Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10587 Szybkie EXTREME
Start: | 09.02.17 18:30 |
Koniec: | 09.02.17 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 11 (2 wioski)Produkcja surowców: x4Wioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 0%Maksymalny zasięg szlachcica: 100.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 300Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10586 Szybkie one snob
Start: | 09.02.17 15:00 |
Koniec: | 09.02.17 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 11 Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 50-50 Koszt wybicia monety: x10 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10585 Szybkie freak
Start: | 09.02.17 11:30 |
Koniec: | 09.02.17 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: bardzo rozbudowana Produkcja surowców: x 6 Wioski barbarzyńskie na gracza: 7 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1100 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 5000 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Diabelsko tania szlachta. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10584 Szybkie build
Start: | 09.02.17 08:00 |
Koniec: | 09.02.17 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Podstawowa + eko 4/3/2 Wioski:2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak ,nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Runda zakończy się po 3h, lub po osiągnięciu 24 308 punktów przez gracza.Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10583 Szybkie night
Start: | 08.02.17 23:30 |
Koniec: | 09.02.17 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: 8xWioski barbarzyńskie na gracza: 25Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :100Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : TakPrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10582 Szybkie classic
Start: | 08.02.17 20:00 |
Koniec: | 08.02.17 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 8 Produkcja surowców: x1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10581 Szybkie classic
Start: | 08.02.17 16:30 |
Koniec: | 08.02.17 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10580 Szybkie classic
Start: | 08.02.17 12:30 |
Koniec: | 08.02.17 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Wioski: 3 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: brak Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10579 Szybkie classic
Start: | 08.02.17 08:00 |
Koniec: | 08.02.17 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Tak Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 1700 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 70 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10578 Szybkie classic
Start: | 07.02.17 19:30 |
Koniec: | 07.02.17 22:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-35 Reguła zagrody: Brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 800 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |