Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [858] >860< [862] ... [1867]

#10516 Szybkie classic short

Start: 27.01.17 19:00
Koniec: 27.01.17 20:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 11
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 7
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10515 Szybkie classic

    Start: 27.01.17 14:30
    Koniec: 27.01.17 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Tak.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10514 Szybkie classic

    Start: 27.01.17 11:30
    Koniec: 27.01.17 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 9
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10513 Szybkie classic

    Start: 27.01.17 08:30
    Koniec: 27.01.17 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 10
  • Produkcja surowców: x1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10512 Szybkie classic short

    Start: 27.01.17 07:00
    Koniec: 27.01.17 08:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut
  • Wioska startowa: Poziom 11 (2 wioski)
  • Produkcja surowców: x5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 950
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10511 Szybkie classic

    Start: 26.01.17 19:30
    Koniec: 26.01.17 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 8 Wioski: 2
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10510 Szybkie classic

    Start: 26.01.17 15:30
    Koniec: 26.01.17 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10509 Szybkie classic

    Start: 26.01.17 12:00
    Koniec: 26.01.17 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 6
  • Produkcja surowców: x 3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 6
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 5000 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10508 Szybkie classic

    Start: 26.01.17 08:00
    Koniec: 26.01.17 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 550 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 70
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10507 Szybkie night

    Start: 26.01.17 00:00
    Koniec: 26.01.17 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: 1x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 30
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)