Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#9992 Szybkie classic
Start: | 08.09.16 15:30 |
Koniec: | 08.09.16 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9991 Szybkie classic
Start: | 08.09.16 10:00 |
Koniec: | 08.09.16 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 8 Produkcja surowców: x4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,25 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9990 Szybkie classic long
Start: | 01.09.16 08:00 |
Koniec: | 08.09.16 08:05 |
Opis: | Ochrona trwa: 120 minut. Odznaczenia: aktywne Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 8 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 Możliwość opuszczenia plemienia: Tak (do 6 września). Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: 1-3 Zwiadowcy: Widzą wszystko, jeśli zbadana technologia i przeżyją Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1200 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak (do 5 września). Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 160 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 200ppDla 3 najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 90ppDla najlepszego agresora: 60ppDla najlepszego obrońcy: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 50 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9989 Szybkie classic
Start: | 31.08.16 18:30 |
Koniec: | 01.09.16 00:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9988 Szybkie classic
Start: | 31.08.16 08:00 |
Koniec: | 31.08.16 18:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 45 minut. Wioska startowa: Poziom 6 (2 wioski) Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 6,7 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1100 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 75ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9987 Szybkie freak
Start: | 30.08.16 20:30 |
Koniec: | 31.08.16 01:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: bardzo rozbudowana Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 6 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9986 Szybkie classic
Start: | 30.08.16 10:45 |
Koniec: | 30.08.16 18:45 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9985 Szybkie Koniec Wakacji
Start: | 27.08.16 10:00 |
Koniec: | 30.08.16 10:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 60 minut. Odznaczenia: aktywne Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 8,25 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 8 Możliwość opuszczenia plemienia: Tak (do 29 sierpia). Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1100 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak (do 29 sierpia). Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety 29. sierpnia wieczorem planowane urozmaicenie rozgrywki - niespodzianka widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 110 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 160ppDla 5 najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 60ppDla najlepszego agresora: 30ppDla najlepszego obrońcy: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 300 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9984 Szybkie night
Start: | 27.08.16 06:50 |
Koniec: | 27.08.16 09:50 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 12 Produkcja surowców: 4xWioski barbarzyńskie na gracza: 5Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 1Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#9983 Szybkie night
Start: | 27.08.16 03:40 |
Koniec: | 27.08.16 06:40 |
Opis: | Informacja o turnieju Ochrona trwa: 25 minutWioska startowa: Tartak / Cegielnia / Huta na 30. poziomieProdukcja surowców: 6xWioski barbarzyńskie na gracza: 7Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 1000Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Za 4 wygrane z cyklu: 60pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |