Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#8890 Szybkie night
Start: | 07.02.16 00:03 |
Koniec: | 07.02.16 03:03 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8888 Szybkie classic
Start: | 06.02.16 20:00 |
Koniec: | 07.02.16 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut przy współczynniku 1:10 Wioska startowa: 66p Produkcja surowców: x2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 750 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8887 Szybkie classic
Start: | 06.02.16 16:30 |
Koniec: | 06.02.16 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 2138p Wioski barbarzyńskie na gracza: 1,25 Produkcja surowców: x2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8886 Szybkie bash
Start: | 06.02.16 14:00 |
Koniec: | 06.02.16 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2138p Produkcja surowców: x3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Szlachcic nie zbija poparcia Reguła zagrody: 500 Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego agresora: 30pp |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8885 Szybkie classic
Start: | 06.02.16 09:30 |
Koniec: | 06.02.16 13:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 60 minut. Wioska startowa: 66p Produkcja surowców: x1,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 5. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 10-50 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8884 Szybkie night
Start: | 06.02.16 06:09 |
Koniec: | 06.02.16 09:09 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 60 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8883 Szybkie night
Start: | 06.02.16 03:06 |
Koniec: | 06.02.16 06:06 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | ---- |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8882 Szybkie night
Start: | 06.02.16 00:03 |
Koniec: | 06.02.16 03:03 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. 10 wiosek startowych Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 60 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#8881 Szybkie cat
Start: | 05.02.16 21:30 |
Koniec: | 06.02.16 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmiot Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 0. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |