Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1018] >1020< [1022] ... [1867]

#8879 Szybkie classic

Start: 05.02.16 13:30
Koniec: 05.02.16 17:30
Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 36p
  • Chłopi: Tak.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotu.
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.95
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8878 Szybkie classic

    Start: 04.02.16 09:30
    Koniec: 05.02.16 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 120 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 6
  • Produkcja surowców: x1
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 200
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 60pp
    Prędkość 120
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8877 Szybkie night

    Start: 04.02.16 06:39
    Koniec: 04.02.16 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8876 Szybkie night

    Start: 04.02.16 03:36
    Koniec: 04.02.16 06:36
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa: Runda bez nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8875 Szybkie night

    Start: 04.02.16 00:33
    Koniec: 04.02.16 03:33
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8873 Szybkie EXTREME

    Start: 03.02.16 23:30
    Koniec: 04.02.16 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: 10,702p
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Po podbiciu niemożność rozpoczęcia ponownej gry.
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8872 Runda Rankingowa

    Start: 03.02.16 20:00
    Koniec: 03.02.16 23:00
    Opis:

    Ustawienia nr 1

  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,5
  • Produkcja surowców: x1,5
  • Aktualny Ranking


    Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Za 3 wygrane rundy z cyklu: 50pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8871 Szybkie classic

    Start: 03.02.16 17:30
    Koniec: 03.02.16 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 512p
  • Produkcja surowców: x4
  • Wioski barbarzyńskie nagracza: 1,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8870 Szybkie classic

    Start: 03.02.16 13:00
    Koniec: 03.02.16 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: ratusz na 30 poziomie, zagroda na 15
  • Produkcja surowców: x10
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 12.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla trzech najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #8869 Szybkie classic

    Start: 03.02.16 09:30
    Koniec: 03.02.16 12:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 522p
  • Produkcja surowców: x2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2,5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza: 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)