Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7628 Szybkie
Start: | 30.05.15 17:30 |
Koniec: | 30.05.15 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7627 Szybkie
Start: | 30.05.15 14:00 |
Koniec: | 30.05.15 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7626 Szybkie
Start: | 30.05.15 10:30 |
Koniec: | 30.05.15 13:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7624 Szybkie
Start: | 30.05.15 07:00 |
Koniec: | 30.05.15 10:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7623 Szybkie
Start: | 29.05.15 22:30 |
Koniec: | 30.05.15 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 250 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia agresorów 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7621 Szybkie Sollor
Start: | 29.05.15 18:00 |
Koniec: | 29.05.15 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 8. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7622 Szybkie
Start: | 29.05.15 16:30 |
Koniec: | 29.05.15 17:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7620 Szybkie
Start: | 29.05.15 12:30 |
Koniec: | 29.05.15 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7619 Szybkie
Start: | 29.05.15 09:00 |
Koniec: | 29.05.15 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7618 Szybkie
Start: | 28.05.15 19:30 |
Koniec: | 29.05.15 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 100. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |