Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#7617 Szybkie
Start: | 28.05.15 16:00 |
Koniec: | 28.05.15 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7616 Szybkie
Start: | 28.05.15 14:30 |
Koniec: | 28.05.15 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 0 minut. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: tak Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 30. Szlachcic zbija poparcie: 45-55. Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 75 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7615 Szybkie
Start: | 28.05.15 10:00 |
Koniec: | 28.05.15 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7605 Szybkie
Start: | 27.05.15 15:00 |
Koniec: | 28.05.15 00:00 |
Opis: | 5 wiosek startowych Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 512 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Paczki. |
Limit graczy: | 75 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia 100pp |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7614 Szybkie
Start: | 27.05.15 14:00 |
Koniec: | 27.05.15 14:45 |
Opis: | eko x 0.5 Ochrona trwa: 3 minuty. Wioska startowa: 10,702 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 15. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 60 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp + dla najlepszego agresora 10pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7612 Szybkie
Start: | 27.05.15 10:30 |
Koniec: | 27.05.15 13:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 26 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Paczki. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7613 Szybkie
Start: | 27.05.15 08:30 |
Koniec: | 27.05.15 10:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000 Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety. |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego agresora 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7611 Szybkie
Start: | 26.05.15 20:00 |
Koniec: | 26.05.15 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: 66 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 6. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 20. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 250 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7610 Szybkie
Start: | 26.05.15 16:30 |
Koniec: | 26.05.15 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: 522 punktów. Chłopi: Tak. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół:Tak. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 250 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego gracza 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#7609 Szybkie
Start: | 26.05.15 14:30 |
Koniec: | 26.05.15 16:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: 2,604 punktów. Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35. Reguła zagrody: 100 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | dla najlepszego plemienia agresorów 30pp |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |