Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1138] >1140< [1142] ... [1867]

#7617 Szybkie

Start: 28.05.15 16:00
Koniec: 28.05.15 19:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 2,604 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7616 Szybkie

    Start: 28.05.15 14:30
    Koniec: 28.05.15 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: 10,702 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 30.
  • Szlachcic zbija poparcie: 45-55.
  • Reguła zagrody: 800
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 75
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7615 Szybkie

    Start: 28.05.15 10:00
    Koniec: 28.05.15 14:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7605 Szybkie

    Start: 27.05.15 15:00
    Koniec: 28.05.15 00:00
    Opis:
  • 5 wiosek startowych
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 512 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1500
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 75
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia 100pp
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7614 Szybkie

    Start: 27.05.15 14:00
    Koniec: 27.05.15 14:45
    Opis:
  • eko x 0.5
  • Ochrona trwa: 3 minuty.
  • Wioska startowa: 10,702 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 15.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp + dla najlepszego agresora 10pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7612 Szybkie

    Start: 27.05.15 10:30
    Koniec: 27.05.15 13:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7613 Szybkie

    Start: 27.05.15 08:30
    Koniec: 27.05.15 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 2,604 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego agresora 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7611 Szybkie

    Start: 26.05.15 20:00
    Koniec: 26.05.15 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 6.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 20.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 250
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla 3 najlepszych graczy zwycięskiego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7610 Szybkie

    Start: 26.05.15 16:30
    Koniec: 26.05.15 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: 522 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół:Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 250
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #7609 Szybkie

    Start: 26.05.15 14:30
    Koniec: 26.05.15 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 2,604 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 100
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: dla najlepszego plemienia agresorów 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)