Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1329] >1331< [1333] ... [1867]

#5678 Szybkie

Start: 18.02.14 07:00
Koniec: 18.02.14 09:00
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 100
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5677 Szybkie

    Start: 18.02.14 00:30
    Koniec: 18.02.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5676 Szybkie

    Start: 17.02.14 20:30
    Koniec: 17.02.14 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3712 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5675 Szybkie

    Start: 17.02.14 18:00
    Koniec: 17.02.14 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5674 Szybkie

    Start: 17.02.14 10:30
    Koniec: 17.02.14 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5673 Szybkie

    Start: 17.02.14 07:00
    Koniec: 17.02.14 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5672 Szybkie

    Start: 17.02.14 00:30
    Koniec: 17.02.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5671 Szybkie

    Start: 16.02.14 20:30
    Koniec: 16.02.14 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:650 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Technologia:Klasyczna
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5670 Szybkie

    Start: 16.02.14 17:00
    Koniec: 16.02.14 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5669 Szybkie

    Start: 16.02.14 13:30
    Koniec: 16.02.14 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)