Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1333] >1335< [1337] ... [1867]

#5636 Szybkie

Start: 10.02.14 19:30
Koniec: 10.02.14 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:66 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5634 Szybkie

    Start: 10.02.14 10:00
    Koniec: 10.02.14 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5635 Szybkie

    Start: 10.02.14 01:30
    Koniec: 10.02.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5633 Szybkie

    Start: 09.02.14 22:15
    Koniec: 10.02.14 01:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:3712 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5632 Szybkie

    Start: 09.02.14 19:00
    Koniec: 09.02.14 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:653 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:0.
  • Szlachcic zbija poparcie:0-0
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 300
    Warunki zwycięstwa: Druga runda eliminacji.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5631 drubens

    Start: 09.02.14 15:30
    Koniec: 09.02.14 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:2138 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5630 Szybkie

    Start: 09.02.14 10:00
    Koniec: 09.02.14 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:15 minut.
  • Wioska startowa:26 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5629 drubens

    Start: 09.02.14 07:00
    Koniec: 09.02.14 09:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:500 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5627 drubens

    Start: 09.02.14 00:30
    Koniec: 09.02.14 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:36 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:Prosta
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #5628 drubens

    Start: 08.02.14 22:15
    Koniec: 08.02.14 23:50
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa:11618 punktów.
  • Chłopi:Nie
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:1-3
  • Zwiadowcy:Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta:Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)