Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1442] >1444< [1446] ... [1867]

#4531 Szybkie

Start: 08.07.13 21:30
Koniec: 08.07.13 23:30
Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4530 Szybkie

    Start: 08.07.13 18:00
    Koniec: 08.07.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 100
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4529 Szybkie

    Start: 08.07.13 12:00
    Koniec: 08.07.13 17:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4528 Szybkie

    Start: 08.07.13 09:30
    Koniec: 08.07.13 11:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:500 punktów.Cztery wioski
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4527 Szybkie

    Start: 08.07.13 07:00
    Koniec: 08.07.13 09:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 50
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego agresora 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4526 Szybkie

    Start: 08.07.13 01:00
    Koniec: 08.07.13 06:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia:prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4525 Szybkie

    Start: 07.07.13 21:30
    Koniec: 08.07.13 00:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4524 Szybkie

    Start: 06.07.13 19:00
    Koniec: 07.07.13 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:120 minut.
  • Wioska:66 punktów.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp
    Prędkość 150
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4523 Szybkie

    Start: 06.07.13 16:30
    Koniec: 06.07.13 18:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 1-100.
  • Reguła zagrody: 50
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4522 Szybkie

    Start: 06.07.13 13:30
    Koniec: 06.07.13 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz:Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)