Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1444] >1446< [1448] ... [1867]

#4511 Szybkie

Start: 04.07.13 21:00
Koniec: 04.07.13 23:59
Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:66 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:3 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4510 Szybkie

    Start: 04.07.13 19:30
    Koniec: 04.07.13 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4509 Szybkie

    Start: 04.07.13 17:00
    Koniec: 04.07.13 19:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4508 Szybkie

    Start: 04.07.13 10:30
    Koniec: 04.07.13 16:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:36 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu:4 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4507 Szybkie

    Start: 04.07.13 08:00
    Koniec: 04.07.13 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:2138 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego graca 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4506 Szybkie

    Start: 04.07.13 05:30
    Koniec: 04.07.13 07:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4505 Szybkie

    Start: 03.07.13 23:30
    Koniec: 04.07.13 05:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4504 Szybkie

    Start: 03.07.13 21:00
    Koniec: 03.07.13 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska:11618 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4503 Szybkie

    Start: 03.07.13 18:30
    Koniec: 03.07.13 20:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska:500 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:1 osoba
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 500
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #4502 Szybkie

    Start: 03.07.13 12:00
    Koniec: 03.07.13 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska:26 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu:2 osoby
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: 1-3
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35.
  • Reguła zagrody: 1000
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Paczki.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 30pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)