Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1692] >1694< [1696] ... [1867]

#1935 Szybkie

Start: 17.03.12 16:15
Koniec: 17.03.12 17:15
Opis: Trening Reprezentacji.
Limit graczy: 50
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 300
Prędkość jednostek: 0.7
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#1934 Szybkie

Start: 17.03.12 11:00
Koniec: 17.03.12 16:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa: 12154 punkty.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1933 Szybkie

    Start: 17.03.12 07:00
    Koniec: 17.03.12 10:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: 653 punkty.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 10.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 400.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1932 Szybkie

    Start: 16.03.12 23:30
    Koniec: 17.03.12 03:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: 653 punkty.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 60pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1931 Runda eliminacyjna

    Start: 16.03.12 19:00
    Koniec: 16.03.12 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: tartak, huta żelaza i cegielnia na 3 poziomie.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 200.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 200
    Warunki zwycięstwa: Top 1 oraz top 2 w rankingu ogólnym. Top 1 oraz top 2 w rankingu agresorów.
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1930 Szybkie

    Start: 16.03.12 14:00
    Koniec: 16.03.12 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 653 punkty.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Tak.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1928 Szybkie

    Start: 16.03.12 10:00
    Koniec: 16.03.12 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: 500 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Nie widzą wojska poza wioską.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 100pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1927 Szybkie

    Start: 15.03.12 23:10
    Koniec: 16.03.12 02:10
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa: 12154 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 100-100.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Cena monet: 5000 każdego surowca.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 100pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1926 Szybkie

    Start: 15.03.12 15:30
    Koniec: 15.03.12 23:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 45 minut.
  • Wioska startowa: 6,966 punktów.
  • Chłopi: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 200.
  • Szlachcic zbija poparcie: 100-100.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia 100pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1925 Szybkie

    Start: 15.03.12 08:15
    Koniec: 15.03.12 14:15
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Chłopi: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 20 osób.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)