Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1769] >1771< [1773] ... [1867]

#1096 Świąteczne Szybkie

Start: 24.04.11 11:00
Koniec: 24.04.11 16:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Diabelsko tania szlachta.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Na mapie znajdują się 4 wioski. Każda warta 100pp. Gracz który będzie w posiadaniu wioski w chwili zakończenia rundy dostaje nagrodę.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1095 Szybkie

    Start: 23.04.11 21:00
    Koniec: 24.04.11 01:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu. .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosty.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 300.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1094 Szybkie

    Start: 23.04.11 12:00
    Koniec: 23.04.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby. .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1093 Szybkie

    Start: 23.04.11 08:00
    Koniec: 23.04.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: Brak minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 150.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1092 Szybkie

    Start: 22.04.11 20:00
    Koniec: 23.04.11 02:02
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1091 Szybkie

    Start: 22.04.11 09:00
    Koniec: 22.04.11 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1090 Szybkie

    Start: 21.04.11 18:00
    Koniec: 21.04.11 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1089 Szybkie

    Start: 21.04.11 12:30
    Koniec: 21.04.11 15:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 150.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 1800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1088 Szybkie

    Start: 21.04.11 08:00
    Koniec: 21.04.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1087 Szybkie

    Start: 18.04.11 10:00
    Koniec: 20.04.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 180 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 36 punktów
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 1-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 800.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp nagrody
    Prędkość 150
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)