Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1771] >1773< [1775] ... [1867]

#1075 Szybkie

Start: 14.04.11 19:00
Koniec: 14.04.11 23:59
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby..
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1073 Szybkie

    Start: 14.04.11 13:00
    Koniec: 14.04.11 18:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: Brak limitu.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 400.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia:Nie.
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1072 Szybkie

    Start: 14.04.11 08:00
    Koniec: 14.04.11 11:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 400.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 30-45.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.4
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1071 Szybkie

    Start: 12.04.11 09:00
    Koniec: 13.04.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 200
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1070 Szybkie

    Start: 11.04.11 20:10
    Koniec: 12.04.11 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba .
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Prosta.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1069 Szybkie

    Start: 11.04.11 13:01
    Koniec: 11.04.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Tak
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: TAK
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 250.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 250.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1068 Szybkie

    Start: 11.04.11 08:00
    Koniec: 11.04.11 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: 1000.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 390
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1067 Szybkie

    Start: 10.04.11 17:00
    Koniec: 10.04.11 22:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziom 4
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: Klasyczna.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak limitu.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1066 Szybkie

    Start: 10.04.11 11:00
    Koniec: 10.04.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 700.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 0.3
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1065 Speed

    Start: 09.04.11 18:00
    Koniec: 09.04.11 22:00
    Opis:
  • 20 minutes beginner protection..
  • No paladin
  • No archers
  • Barbs and advanced bonus villages grow to 2500 points
  • Coin academy
  • Simple tech smithy
  • Per farm level, 500 units are supported.
  • Fake limit active. Minimum attack force is 10 per cent of village points.
  • No attacking tribemates. No leaving tribe. No outside support
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.5
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)