Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1774] >1776< [1778] ... [1867]

#1042 Szybkie

Start: 01.04.11 19:00
Koniec: 02.04.11 19:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 120 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-35.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.2
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1041 Szybkie

    Start: 01.04.11 08:00
    Koniec: 01.04.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia: 0-3.
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 300.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 20-40.
  • Reguła zagrody: Brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 2000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.6
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1040 Szybkie

    Start: 31.03.11 16:30
    Koniec: 31.03.11 21:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Klasyczny system technologiczny.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko..
  • Maksymalny zasięg szlachcica:100.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 3000. Runda z propozycji gracza:Przepraszam cie.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego gracza 60pp.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1039 Szybkie

    Start: 31.03.11 11:00
    Koniec: 31.03.11 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:Brak.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 50pp nagrody.
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1038 Szybkie

    Start: 30.03.11 22:30
    Koniec: 31.03.11 03:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:20 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosta.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1037 Szybkie

    Start: 30.03.11 16:00
    Koniec: 30.03.11 22:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 1000.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1036 Szybkie

    Start: 30.03.11 09:00
    Koniec: 30.03.11 15:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 3.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi tylko jednostki.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: brak.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1600.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 399
    Prędkość jednostek: 0.9
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1035 Szybkie

    Start: 29.03.11 21:00
    Koniec: 29.03.11 23:55
    Opis:
  • Ochrona trwa:10 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 5 osób..
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
  • Technologia:Prosty.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:1000.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: 500.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie
  • Wioski barbarzyńskie: 1500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1034 Szybkie

    Start: 29.03.11 13:00
    Koniec: 29.03.11 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa:5 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa poziomu 4.
  • Chłopi: Tak
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:0-3.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak
  • Wioski barbarzyńskie: 500.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa: Dla najlepszego plemienia po 30pp.
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #1032 Szybkie

    Start: 29.03.11 08:00
    Koniec: 29.03.11 12:30
    Opis:
  • Ochrona trwa:30 minut.
  • Wioska startowa : Wioska startowa 26 punktów.
  • Chłopi: Nie
  • Rycerz: Tak
  • Kościół:Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3 osoby.
  • Brak możliwości opuszczenia plemienia: Tak
  • Technologia:Klasyczna.
  • Zwiadowcy:Widzi wszystko.
  • Maksymalny zasięg szlachcica:500.
  • Szlachcic zbija poparcie w zakresie:20-35.
  • Reguła zagrody: Nie.
  • Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie/Tak
  • Wioski barbarzyńskie: Brak.
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Tak
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)