Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [1859] >1861< [1863] ... [1867]

#101 Szybkie

Start: 13.12.08 09:00
Koniec: 13.12.08 19:00
Opis: Styl gry podobny do świata classic. Brak snu i zastępstwa. Ochrona trwa 30 minut Wysyłka surowców przez rynek wyłączona można wspierać graczy z własnego plemienia
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.8
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#100 Szybkie

Start: 06.12.08 09:01
Koniec: 07.12.08 22:00
Opis: Styl świata 3-9.Ilość miejsc w plemieniu ograniczona do 10. Wolny przesył surowców, Ochrona dla nowych graczy trwa dwie godziny. W tej rundzie na mapie znajdować się będzie zamek szczegóły na forum
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.6
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#99 Szybkie

Start: 01.12.08 15:00
Koniec: 05.12.08 15:00
Opis: Limit członków w plemieniu 15 osób.Aktywny tryb snu i zastępstwo. Ochrona trwa 3 godziny Dla najlepszej trójki przewidziana nagroda.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#98 Szybkie

Start: 29.11.08 11:00
Koniec: 29.11.08 20:00
Opis: Styl świata 3-9, brak możliwości opuszczenia plemienia. Ataki na własne plemię nie wyrządzają szkody. Na Mapie znajdują się 4 wioski każda warta 2 punkty premium[ z dużą ilością stacjonującego wojska.] Koszt rundy to jeden punkt premium. Ochrona dla nowych graczy trwa 45 minut
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#97 Szybkie

Start: 22.11.08 22:00
Koniec: 23.11.08 08:00
Opis: Styl 3-9, brak snu i nocy. Maksymalnie dwie osoby w plemieniu. Nie można atakować członków plemienia. Pomoc i surowce można przesyłać tylko do współplemiennika. Wyszpiegować można tylko jednostki. Ochrona początkowa 15 trwa minut.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 500
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#96 Szybkie

Start: 11.11.08 16:00
Koniec: 21.11.08 18:00
Opis: Styl świata 3-9 Ochrona trwa 6 godzin.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 55
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#95 Szybkie

Start: 08.11.08 19:04
Koniec: 09.11.08 09:04
Opis: Szybkość gry 400 szybkość jednostek 0.5. Trwanie ochrony dwie godziny. Styl świata 3-9.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#94 Szybkie

Start: 01.11.08 11:00
Koniec: 02.11.08 20:00
Opis: Styl światów 3-9, Godzina ochrony dla nowych graczy. Dla najlepszej trójki nagroda
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 350
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Nie
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#93 Szybkie

Start: 20.10.08 16:00
Koniec: 31.10.08 18:00
Opis: Styl światów 3-9 ochrona trwa 2 godziny. Tryb nocny i zastępstwo aktywne.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 80
Prędkość jednostek: 1
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)

#91 Szybkie

Start: 13.10.08 17:00
Koniec: 17.10.08 16:00
Opis: Styl świata 2, max. 15 graczy w plemieniu, noc od północy do 7. Jeśli przeżyje wystarczająco dużo zwiadowców, budynki i surowce także mogą być wyszpiegowane.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa: Runda może zakończyć się wcześniej, jeśli jedno plemię zdobędzie 3,5 mln. punktów i utrzyma tę liczbę przez 36 godzin.
Prędkość 90
Prędkość jednostek: 0.5
Tryb śpiący: Tak
Zastępstwo: Tak
Morale: Tak
Rankingi » Rankingi graczy
» Rankingi plemion
» Pokonani przeciwnicy
» Pokonani przeciwnicy (plemiona)