Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [875] >877< [879] ... [1867]

#10344 Szybkie bash

Start: 25.12.16 16:30
Koniec: 25.12.16 18:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 11
  • Produkcja surowców: x 1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: brak
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 0-0
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1200 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego agresora: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10343 Szybkie classic

    Start: 25.12.16 13:00
    Koniec: 25.12.16 16:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie.
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 2500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10342 Szybkie classic

    Start: 25.12.16 10:00
    Koniec: 25.12.16 12:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 4
  • Produkcja surowców: x 1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 3
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 0
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 250 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10341 Szybkie night

    Start: 25.12.16 00:00
    Koniec: 25.12.16 02:25
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 5
  • Produkcja surowców: x 6
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1600
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 4200 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 5
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 360
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10340 Szybkie classic

    Start: 24.12.16 20:30
    Koniec: 24.12.16 23:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 10
  • Produkcja surowców: x 3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 150
    Prędkość jednostek: 2
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10339 Szybkie classic

    Start: 24.12.16 17:30
    Koniec: 24.12.16 20:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 1
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1250 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 350
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10338 Szybkie cat

    Start: 24.12.16 13:30
    Koniec: 24.12.16 17:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 20 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 7
  • Produkcja surowców: x 1.5
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: -
  • Szlachcic zbija poparcie: -
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 2500 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 250
    Prędkość jednostek: 0.75
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10337 Szybkie classic

    Start: 24.12.16 10:00
    Koniec: 24.12.16 13:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 2
  • Produkcja surowców: x 1
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 4
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak.
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 0%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 600 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 100pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10336 Szybkie classic long

    Start: 22.12.16 08:00
    Koniec: 24.12.16 00:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 90 minut
  • Odznaczenia dzienne aktywne
  • Wioska startowa: Poziom 1
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Tak.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie : 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000punktów
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Tryb śpiący aktywny: min: 3h - max: 6h
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 120pp
    Dla najlepszego agresora: 45pp
    Dla najlepszego obrońcy: 45pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 100
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Tak
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #10335 Szybkie night

    Start: 21.12.16 23:30
    Koniec: 22.12.16 02:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 10 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 10
  • Produkcja surowców: x 4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
  • Technologia: Proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 800 punktów.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)