Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10334 Szybkie classic long
Start: | 19.12.16 08:00 |
Koniec: | 21.12.16 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 60 minut Wioska startowa: Poziom 7 Wioski: 2Produkcja surowców: x 3Wioski barbarzyńskie na gracza: 6Chłopi: TakŁucznicy: TakRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Tak.Ilość Graczy w plemieniu: 4Możliwość opuszczenia plemienia: NieAtaki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 0%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie : 20-35Reguła zagrody: 1600Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000punktówPodbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak.Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Noc: 0-6Tryb śpiący aktywny: min: 2h - max: 4h Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppDla najlepszego agresora: 60ppDla najlepszego obrońcy: 60ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10333 Szybkie classic
Start: | 18.12.16 22:30 |
Koniec: | 19.12.16 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 3000 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10332 Szybkie EXTREME
Start: | 18.12.16 21:15 |
Koniec: | 18.12.16 22:15 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut Wioska startowa: Poziom 11 (2 wioski)Produkcja surowców: x5Wioski barbarzyńskie na gracza: 1Chłopi: NieŁucznicy: TakRycerz: Tak, bez przedmiotówKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 3Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 0%Maksymalny zasięg szlachcica: 200.Szlachcic zbija poparcie :25-35Reguła zagrody: 950Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10331 Szybkie classic
Start: | 18.12.16 17:30 |
Koniec: | 18.12.16 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut Wioska startowa: Poziom 8 Produkcja surowców: x 1Wioski barbarzyńskie na gracza: 2Chłopi: NieŁucznicy: NieRycerz: Tak, nowe przedmiotyKościół: Nie.Ilość Graczy w plemieniu: 2Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: TakTechnologia: prosteZwiadowcy: Widzą wszystko.Fake limit: 1%Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.Szlachcic zbija poparcie : 20-35Reguła zagrody: 700Podbijanie wiosek barbarzyńskich : NiePrzesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10330 Szybkie classic
Start: | 18.12.16 14:30 |
Koniec: | 18.12.16 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 0% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 250 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10329 Szybkie classic
Start: | 18.12.16 11:30 |
Koniec: | 18.12.16 14:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3,4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widocznośćw rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10328 Szybkie build
Start: | 18.12.16 07:00 |
Koniec: | 18.12.16 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 240 minut. Wioska startowa: Podstawowa + eko 4/3/2 Wioski:3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1. Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Runda zakończy się po 4h, lub po osiągnięciu 36 462 punktów przez gracza.
Dla najlepszego gracza 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10327 Szybkie classic
Start: | 17.12.16 23:30 |
Koniec: | 18.12.16 02:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do 700 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10326 Szybkie freak
Start: | 17.12.16 20:00 |
Koniec: | 17.12.16 23:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: bardzo rozbudowana Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 6 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 800 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 800 punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10325 Szybkie classic
Start: | 17.12.16 17:00 |
Koniec: | 17.12.16 19:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Nie Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: Brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 150 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |