Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10314 Szybkie classic
Start: | 15.12.16 19:30 |
Koniec: | 15.12.16 22:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 8 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 25-35 Reguła zagrody: Brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10313 Szybkie classic
Start: | 15.12.16 16:00 |
Koniec: | 15.12.16 19:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Wioski: 2 Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: Brak Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1700 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 60ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10312 Szybkie classic
Start: | 15.12.16 11:30 |
Koniec: | 15.12.16 15:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x 4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 6 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 5000 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla 3 najlepszych członków zwycięskiego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10311 Szybkie freak
Start: | 15.12.16 08:00 |
Koniec: | 15.12.16 11:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 5 minut. Wioska startowa: bardzo rozbudowana Produkcja surowców: x 5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 900 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1024punktów Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny |
Limit graczy: | 80 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10310 Szybkie classic one day
Start: | 14.12.16 08:00 |
Koniec: | 15.12.16 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Wioski 3 Produkcja surowców: x 4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 50. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1600 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 150 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 60ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody. |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 0.7 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10309 Szybkie night
Start: | 13.12.16 23:45 |
Koniec: | 14.12.16 02:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 60 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10308 Szybkie classic
Start: | 13.12.16 21:30 |
Koniec: | 13.12.16 23:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1250 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 500 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10307 Szybkie classic
Start: | 13.12.16 17:30 |
Koniec: | 13.12.16 21:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 2 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 2 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 200. Szlachcic zbija poparcie: 20-20 Reguła zagrody: 1200 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 200 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do odebrania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10306 Szybkie cat
Start: | 13.12.16 15:00 |
Koniec: | 13.12.16 17:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Wioski: 2 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 4000 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 40 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody Widoczność w rankingu top 50 obowiązkowa do otrzymania nagrody. |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10305 Szybkie classic
Start: | 13.12.16 12:30 |
Koniec: | 13.12.16 14:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x 3 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 punktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 60 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |