Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10172 Szybkie dla zwycięzcy ligi
Start: | 09.11.16 20:00 |
Koniec: | 10.11.16 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 1 Wioski koczownicze na gracza: 25 Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 15 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 3000 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 30 |
Warunki zwycięstwa: | |
Prędkość | 350 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10171 Szybkie classic
Start: | 09.11.16 15:30 |
Koniec: | 09.11.16 18:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x 1 Wioski koczownicze na gracza: 3 Chłopi: Nie. Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 800 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10170 Szybkie classic
Start: | 09.11.16 12:00 |
Koniec: | 09.11.16 15:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 2000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 200 |
Prędkość jednostek: | 1.4 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10169 Szybkie classic
Start: | 09.11.16 08:30 |
Koniec: | 09.11.16 11:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1200 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10168 Szybkie classic long
Start: | 07.11.16 08:00 |
Koniec: | 09.11.16 08:00 |
Opis: | Odznaczenia są aktywne na tej rundzie Ochrona trwa: 90 minut. Wioska startowa: Poziom 10 (2 wioski) Produkcja surowców: x0,75 Wioski barbarzyńskie na gracza: 25 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcia: 100 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety, 50% standardowej ceny Tryb śpiący aktywny, minimum: 2 godziny - maksimum: 5 godzin Noc: 22:00 - 6:00 widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 60ppDla najlepszego plemienia: 30ppDla najlepszego agresora: 30 ppDla najlepszego gracza w rankingu pokonanych (ra+ro): 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Tak |
Zastępstwo: | Tak |
Morale: | Tak |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10167 Szybkie night
Start: | 07.11.16 05:00 |
Koniec: | 07.11.16 07:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: bardzo rozbudowana Produkcja surowców: x 10 Wioski barbarzyńskie na gracza: 25 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak Technologia: proste Zwiadowcy: Widzą wszystko. Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10166 Szybkie night
Start: | 07.11.16 02:45 |
Koniec: | 07.11.16 04:45 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 10 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10165 Szybkie night
Start: | 07.11.16 00:33 |
Koniec: | 07.11.16 02:33 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x 10 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1500 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10164 Szybkie classic
Start: | 06.11.16 22:00 |
Koniec: | 07.11.16 00:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 4 Produkcja surowców: x 2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1000 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10163 Szybkie classic
Start: | 06.11.16 17:00 |
Koniec: | 06.11.16 21:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 45 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 2,5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 5 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 370 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |