Rundy Szybkich
SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.
#10162 Szybkie classic
Start: | 06.11.16 12:30 |
Koniec: | 06.11.16 16:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 25 minut. Wioska startowa: Poziom 9 Produkcja surowców: x 4 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, bez przedmiotów Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 700 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.85 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10161 Szybkie classic
Start: | 06.11.16 08:00 |
Koniec: | 06.11.16 12:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 15 minut. Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 0,5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1111 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10160 Szybkie night
Start: | 06.11.16 03:00 |
Koniec: | 06.11.16 05:45 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 5 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 30 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.8 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10159 Szybkie night
Start: | 06.11.16 00:15 |
Koniec: | 06.11.16 02:45 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 6 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 800 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.9 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10158 Szybkie classic
Start: | 05.11.16 20:00 |
Koniec: | 06.11.16 00:00 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 0 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 5 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 4 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1200 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 380 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10157 Szybkie build
Start: | 05.11.16 16:50 |
Koniec: | 05.11.16 19:50 |
Opis: | Ochrona trwa: 180 minut. Wioska startowa: Poziom 1 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3.5 Chłopi: Nie. Łucznicy: Nie. Rycerz: Nie. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1000 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Runda zakończy się po 3h, lub po osiągnięciu 12 154 punktów przez gracza.
Dla najlepszego gracza 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10156 Szybkie classic
Start: | 05.11.16 13:00 |
Koniec: | 05.11.16 16:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 30 minut. Wioska startowa: Poziom 3 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, stare przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 6 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: 1600 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 3500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.65 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10155 Szybkie cat
Start: | 05.11.16 11:00 |
Koniec: | 05.11.16 12:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 10 Produkcja surowców: x 2 Wioski barbarzyńskie na gracza: 4 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, nowe przedmioty Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 2 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 0-0 Reguła zagrody: 900 Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 30 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10154 Szybkie classic
Start: | 05.11.16 08:00 |
Koniec: | 05.11.16 10:30 |
Opis: | Ochrona trwa: 20 minut. Wioska startowa: Poziom 7 Produkcja surowców: x 1 Wioski barbarzyńskie na gracza: 3 Chłopi: Nie Łucznicy: Tak. Rycerz: Tak, nowe przedmioty. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 3 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie. Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 1500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 100 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego plemienia: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 0.75 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |
#10153 Szybkie classic
Start: | 05.11.16 06:35 |
Koniec: | 05.11.16 07:45 |
Opis: | Ochrona trwa: 10 minut. Wioska startowa: Poziom 11 Produkcja surowców: x 1.5 Wioski barbarzyńskie na gracza: 1.5 Chłopi: Nie Łucznicy: Nie. Rycerz: Tak, bez przedmiotów. Kościół: Nie. Ilość Graczy w plemieniu: 1 Możliwość opuszczenia plemienia: Nie. Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak. Technologia: Proste Zwiadowcy: Widzą wszystko Fake limit: 1% Maksymalny zasięg szlachcica: 1000. Szlachcic zbija poparcie: 20-35 Reguła zagrody: brak Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak Wioski barbarzyńskie rozwijają się do: 2500 pktów. Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak. Szlachta: Monety |
Limit graczy: | 50 |
Warunki zwycięstwa: | Dla najlepszego gracza: 30ppInformacje dotyczące nagrody |
Prędkość | 400 |
Prędkość jednostek: | 1 |
Tryb śpiący: | Nie |
Zastępstwo: | Nie |
Morale: | Nie |
Rankingi | » Rankingi graczy » Rankingi plemion » Pokonani przeciwnicy » Pokonani przeciwnicy (plemiona) |