Rundy Szybkich

SP (Szybkie Plemiona), to modyfikacja oryginalnej wersji gry, która przebiega z podwyższoną prędkością (np. 120 razy) i w której jedna runda trwa od kilku godzin do kilku tygodni.

[1] ... [930] >932< [934] ... [1867]

#9790 Szybkie classic

Start: 06.07.16 21:00
Koniec: 07.07.16 01:00
Opis:
  • Ochrona trwa: 15 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 12 (5 wioski)
  • Produkcja surowców: x 4
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 0
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego plemienia: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9789 Szybkie classic

    Start: 06.07.16 12:30
    Koniec: 06.07.16 19:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 30 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 2
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 5
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 3
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 300
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 60pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Tak
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9788 Szybkie no newbie classic

    Start: 06.07.16 10:50
    Koniec: 06.07.16 12:00
    Opis:
  • Ochrona trwa: 0 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 11
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie.
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1.
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 30pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9786 Szybkie night

    Start: 06.07.16 06:15
    Koniec: 06.07.16 09:15
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: 1x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 10
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, nowe przedmioty
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 500
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu 60pp
    Prędkość 380
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9785 Szybkie night

    Start: 06.07.16 03:10
    Koniec: 06.07.16 06:10
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 8
  • Produkcja surowców: 5x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 2
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Nie
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie:20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 60
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9784 Szybkie night

    Start: 06.07.16 00:05
    Koniec: 06.07.16 03:05
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 11
  • Produkcja surowców: 2x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 8
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Nie.
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25
  • Reguła zagrody: brak
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9783 Szybkie classic

    Start: 05.07.16 09:30
    Koniec: 05.07.16 21:30
    Opis:
  • Ochrona trwa: 60 minut.
  • Wioska startowa: Poziom 0
  • Produkcja surowców: x 3
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 7,6
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, stare przedmioty
  • Kościół: Nie
  • Ilość Graczy w plemieniu: 4
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: Prosta
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 20-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monety
    widoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 100
    Warunki zwycięstwa:
    Dla najlepszego gracza: 120pp
    Informacje dotyczące nagrody
    Prędkość 300
    Prędkość jednostek: 0.7
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9782 Szybkie night

    Start: 05.07.16 06:15
    Koniec: 05.07.16 09:15
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 25 minut
  • Wioska startowa: Tartak / Cegielnia / Huta na 30. poziomie
  • Produkcja surowców: 6x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 7
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 0.8
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9781 Szybkie night

    Start: 05.07.16 03:10
    Koniec: 05.07.16 06:10
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 30 minut
  • Wioska startowa: Ratusz na 30. poziomie
  • Produkcja surowców: 10x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 15
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Nie
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 2
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie: 25-35
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Nie
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: Monetywidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)

    #9780 Szybkie night

    Start: 05.07.16 00:05
    Koniec: 05.07.16 03:05
    Opis:
    Informacja o turnieju
  • Ochrona trwa: 20 minut
  • Wioska startowa: Poziom 12
  • Produkcja surowców: 8x
  • Wioski barbarzyńskie na gracza: 25
  • Chłopi: Nie
  • Łucznicy: Tak
  • Rycerz: Tak, bez przedmiotów
  • Kościół: Nie.
  • Ilość Graczy w plemieniu: 1
  • Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
  • Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak
  • Technologia: proste
  • Zwiadowcy: Widzą wszystko.
  • Fake limit: 1%
  • Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
  • Szlachcic zbija poparcie :100
  • Reguła zagrody: 1000
  • Podbijanie wiosek barbarzyńskich : Tak
  • Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
  • Szlachta: MonetyWidoczność w rankingu top 50 wymagana do otrzymania nagrody
  • Limit graczy: 80
    Warunki zwycięstwa: Za 4 wygrane z cyklu: 60pp
    Prędkość 400
    Prędkość jednostek: 1
    Tryb śpiący: Nie
    Zastępstwo: Nie
    Morale: Nie
    Rankingi » Rankingi graczy
    » Rankingi plemion
    » Pokonani przeciwnicy
    » Pokonani przeciwnicy (plemiona)